søndag den 2. oktober 2016

Efteråret og køkken med fransk lertøj !!!


Så er efteråret for alvor i gang i vores haver.Men har jo haft den mest fantastiske september måned jeg kan huske.
Men tørt har det været hos mig.Så regnen er meget velkommen, nu hvor jeg skal flytte lidt rundt på planterne og sætte nye stauder i jorden.
For ikke at snakke om alle de løg der også skal skrues ned.

Har jo haft travlt med at male køkken.Men nu mangler jeg bare at sortere i skuffer og skabe............utroligt hvad man kan samle af køkkenting.
Men er glad for min nye buffet.Manglede jo lidt plads da jeg fik mit nye køl/fryseskab,da der blev nedlagt to skabe/skuffer.

Har købt en del nye solhatte som jeg lige skal finde plads til.
men har sat en del planter i mine højbede,der nu kun rummer vintergrøntsager.



En collage af nogle af alle mine solhatte.
Håber de kommer igen til næste år,da de godt kan være lidt vanskelige.

Så har en del af alle mine hosta da også fået efterårsfarver.

Og her min smukke bronzeblad.

Montana Rubens har også fået en meget smuk farve.

 Men mit spejlbassin ser nu ikke så godt ud lige nu.
Må vist i gang med at rense det.

Hortensiablomsterne står også så smukt med alle deres brogede farver.
Skal vist huske at få klippet lidt ind til kranse.

 Men alle mine dejlige dahlia blomstre stadig så smukt.


De er da smukke !!!

Efeu er slet ikke til at undvære i haven.

Og har også pletter i luften flere steder i haven...........og de overvintre fint.

 Er bare vild med min flotte mørke hyld.

Elsker mine grålige græs,som jeg har flere steder.

Er også vild med min Japanske star i krukke.

 Selvom mine roser i dråbebedet har stået lidt klemt af alle  mine dahlia så blomstre de stadig smukt.Her er det Munstead Wood.
Elsker den rose.


Og en ukendt hvid rose.

New Down har  blomstret i mage måneder.

Gertrude Jekyll er ved at være slut.

Burgundy Ice har lidt svært ved at holde hovederne oppe.

Den er da smuk min dejlige Queen of Sweden.

 Selv om efteråret har sneget sig ind på os....så er der stadigt dejligt i min have.

Min smukke pelargonie er på sin tredje blomstring.

Til slut vil jeg lige vise lidt fra mit køkken med mit franske lertøj, som jeg har samlet i mange år, på utallige rejser til det franske.

Det var hvad jeg havde valgt at vise i dag.
Rigtig god søndag derude !!!
 












78 kommentarer:

  1. Skal da lige love for du har fået indkøbt sol hat. De er også skønne. Jeg har købt en hvid i år. Så håber den vil komme næste år. Jeg anede ikke de var vanskelige...........
    Ja nu kan man godt se efteråret er her. Mange gyldne blade, visne blomster og et fast job at samle blade sammen dagligt......
    Vi er så "heldige" at alle naboer har mega store træer og alle flyver de ned i vores indkørsel. Så der er fast arbejde med at rive sammen. Kan ikke fordrage alle de blade der ligger. Så jeg har travlt!!!!

    Rigtig skøn søndag
    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Charlotte.Solhattene var så billige så jeg gik lidt amok.
      De kræver at der er lidt plads rundt omkring dem.
      Og lidt sand eller grus i bunden og sol kan de også godt li.
      Her tager manden alle bladene op i græsset med sin græsslåmaskine der har opsamling på.Og en løvsuger har vi også.Det er en god ting.
      Også en rigtig dejlig søndag til dig knus Jette

      Slet
  2. Ja, bestemt er der smukt i din have. Det må der også være inden døre, for det er da ikke længe siden, at det var din stue, der fik den helt store tur. Roserne er stadigvæk smukke; men man kan godt se på vores, at det lakker mod enden med vækst og blomstring.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marie.Tak skal du ha for dine søde ord.Det er rigtigt at stuen blev malet og ordnet i februar måned.Godt at ordne sådanne ting uden for højsæsonen i haven.Og det var kun fordi at vi skulle have et nyt køl/fryseskab.Så lige pludselig tog det om sig.
      men skønt når det er gjort.
      Her er det også meste enkelte roser der blomstre.Men så må vi jo nyde de smukke efterårsfarver.
      God søndag Jette

      Slet
  3. Smukke lerting og tak for kigget indenfor hos dig. Nu er det snart løglægningstid, det er dejligt, så,kan man "plante forår" . Det er så smukt med efterårsfarver, herligt.
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ulla.Selvtak.Er jo glad for det rustikke lertøj..........synes ikke det lige bliver umoderne.
      Glæder mig også til at lægge løg..........har jo et pænt "lager"
      Lidt støvregn her.Men dejlige efterårsfarver har vi.
      God søndag Knus Jette

      Slet
  4. Hej Jette
    Jeg tror, at georginerne vinder denne gang, de er da smukke. Men også Munstead Wood er en af de fine, min er færdig for i år. Godt du snart er færdig med køkkenet, du er godt nok et jern til sådan noget. Spejlbassinet kan hurtigt blive grimt her om efteråret.
    God søndag aften
    Knus Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lisbeth.Mine geoginer har også været helt fantastiske i år..........og står jo stadigt flot.
      Jeg blev da også glad da jeg opdagede den anden blomstring af den.
      For den er jo ny fra i foråret.
      Nu når jeg er i gang kan jeg jo lige så godt gøre det helt til bunds.
      Så behøver jeg ikke tænke å mine skabe og skuffer til vinter.
      Jeg skal altså nå ud og rense mit spejlbassin..........det ser bare SÅ grimt ud.
      Også en god aften til jer begge Knus Jette

      Slet
  5. Ja, efteråret er kommet. Det har regnet en del de sidste dage, og især i dag. Det er tiltrængt, så det gør ikke noget. Fik lavet lidt i haven i går, men ellers har vi været til 2 fødselsdage denne weekend. Næste weekend skal jeg i haven. Dahlia står også stadig fint her. Håber dine solhatte kommer fint igen til næste år.
    Knus Gitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Gitte.Det er det også her.Vi har kun fået 4 mm forleden.Så en ordentlig byge ville da være velkommen.
      Jeg håber da også på gode havedage i næste uge............men vi er jo optaget de fleste dage.
      Knokler med det køkken..........dejligt når det er færdigt.
      Jeg krydser også fingre for alle mine smukke solhatte.
      Knus Jette

      Slet
  6. Åh så mange vidunderligt smukke blomster du har. Jeg kan se min ønskeseddel bliver rigtig lang til næste forår. Men ja lige nu er det virkeligt blevet koldt og efterår. Men den årstid elsker jeg nu også.
    Rigtig god søndag aften til dig.

    Knus Lone

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lone.Tak skal du ha.Ja !!! vi er vist mange der bliver inspireret her på bloggen.
      Godt at man altid kan lave noget indendørs på denne årstid.
      Men vil da gerne stadig have nogle gode dage i haven.Mangler jo at lægge alle mine løg.
      I lige måde Knus Jette

      Slet
  7. Hej Jette
    Du har altid gang i så meget så man bliver helt forpustet.
    Det er bare så dejligt at få malet og gjort rent i køkkenet samt ryddet op i alt det man får samlet men ikke nænner at smide ud.
    Din have ser stadig flot og grøn ud. Jeg er begyndt at klippe lidt ned i dag for pludselig er det dahlierne der skal op, selv om de står smukt lige nu.
    Knus Linda

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Linda.Og det skulle komme fra dig.Du er da altid på farten.
      Du kan tro at jeg sorterer helt ind til benet.For hold da helt op.........hvor har man bare meget man ikke bruger i sit køkken.
      For ikke at snakke om alle de blendere og andre maskiner som hober sig op i skabene.
      Jeg har nu også klippet en del ned............men det kniber med tiden lige nu.Jeg er også lidt i tvivl med hensyn til mine dahlia der stadig står så flot.Men vil godt snart have mine løg i jorden.
      Rigtig god aften Knus Jette

      Slet
  8. Hej Jette!

    Du har så mye fint i hagen din! Likte så godt dine roser og hortensia. De er så fine nå på høsten :)
    Riktig god aften i sør!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marit.Er da også selv tilfreds med haven lige nu.Men lige nu regner der kraftigt.Og så er det vist slut med mage af blomsterne.
      Men snart skal alle mine løg i jorden.Og så er det slut med alle de smukke dahlia.
      Rigtig god aften i nord Knus Jette

      Slet
  9. Tak for de fine billeder fra din have, der ser godt nok dejligt ud. Ja, det er efterår... men måske trænger vi også til en pause - lænestolen trækker i mig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Godaften Sussi.Selv tak.Efteråret er vist over os på fulde gardiner.
      Jeg har ikke lige tid til lænestolen .Men glædermig til den kryber op på ryggen af mig........og jeg kan sidde og hygge med gode have bøger og blade.
      God aften Knus Jette

      Slet
  10. Selv om efteråret er startet, er der stadig rigtig meget at glædes over i haven. Her blomstrer georginerne også stadig helt vildt.
    Det franske lertøj er så fint og rustikt. Jeg har også en del, som jeg fik som helt ung, og det har fulgt mig siden, og jeg er stadig rigtig glad for det.

    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
  11. Kære Anette.Lige nu regner det helt vildt hos os.......men var også tiltrængt.
    Er det ikke bare utroligt at alle vores smukke dahlia blomstre så flot lige nu.
    Har jo samlet mit lertøj i mange år.Og synes stadig det holder.
    Sjovt at du også har det franske lertøj.
    God aften Knus Jette

    SvarSlet
  12. Kære Jette.
    Tak for alle de dejlige billeder. Det franske lertøj har så flotte former.
    Dine solhatte er meget smukke. Jeg elsker dem også, men forærede vores væk, da jeg skulle reducere vores krukke-antal.
    Her styrt-regner det. Vi har fået rigtig meget vand i weekenden, så jeg må snart have dækket mine krukker med forårsløg over med en presenning. Er helt færdig med at lægge løg, da vi ikke skal have så mange i år. Nu kommer snart den tid med pløre og dahliaknolde der skal gemmes væk.. Bemærker at mange kalder dem Georginer igen. Det er da også det yndigste navn.
    Hvordan går det med din mand? Godt, håber jeg. Hils ham fra mig.
    Rigtig dejlig uge til dig. Kærlig hilsen Eliane

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Eliane.Selv tak.Jeg er også meget glad for alt mit franske lertøj.
      Jeg håber at de vil trives her hos mig.........for lidt vanskelige er de jo.
      Vi har også regn lige nu..............men jorden har jo godt at den.
      Bare det var mig der havde fået lagt løg.Men skal nok nå det.
      Mine dahlia blomstre stadig så flot.........så nænner ikke rigtig at tage knoldene op endnu.
      Manden er i behandling lige nu.Så det er lidt op af bakke.
      Også en rigtig dejlig uge til dig Knus Jette

      Slet
  13. Ja selvom efteråret titter frem nogle steder er der stadig masser af blomster. Sikke mange fine roser du har. Håber du får held med Solhattene, jeg kan ikke rigtig få dem til at overleve, tror vores jord er lidt for tung.
    Med venlig hilsen
    Lene Bedstemorshave

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lene.Lige nu vælter regnen ned her hos mig.Men jorden trængte da også til en ordentlig dyne.Jer er også selv spændt på mine nye solhatte.
      Har jo også lerjord..............men kommer grus og sand ned i plantehullet.
      Ja !!! os havefolk har mange udfordringer.

      Men glæder mig over alle mine smukke dahlia der stadig blomstre så smukt.
      God dag Jette

      Slet
  14. Hej Jette!
    Efterhånden er jeg ved at blive godt forelsket i Munstead Wood, så meget at det er en jeg må eje, når jeg ved hvor den skal være.
    Men det er som vanligt mange fine ting du viser fra din have.
    Lertøjet er skønt, og det samme er kiggene i jeres køkken, det oser af hygge. Jeg så sådan en fransk smørklokke i går, sådan en har jeg ikke set før, den var altså lækker, men den måtte blive hos damen;-)
    Ha en dejlig mandag!
    Knus Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anette.Det kan jeg da godt forstå..........det er en smuk rose.
      Hvor jeg synes at Burgundy ice hænger lidt med hovederne.
      Er meget glad for min lertøj.Synes det er tidsløst og smukt at se på.Og passer ind alle vegne.
      Også en dejlig dag til dig Knus Jette

      Slet
  15. Hej Jette.
    Ja regnen var virkelig tiltrængt, så vi igen kan komme igang i haven uden at alt forstøver. Godt ser det ud hos dig.
    Tænkte på om der er en speciel teknik til at "skrue" blomster ned?
    Hilsen Heike

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Heike.Vi fik 36 mm sidste nat............så ingen vanding af alle mine krukker.
      En teknik har jeg ikke,men bruger en lille skovl med et skaft på en meters penge.
      Godaften Knus Jette

      Slet
  16. det var virkeligt et dejligt indlæg :) :) - lige til at blive "glad i låget" af :) - bare skønt...

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Tim.Tak for dine dejlige ord.Og skønt at du blev hel glad i låget.
      Godaften Jette

      Slet
  17. Hej Jette. Du ved lige hvad der skal til for at lokke mig ind i folden, men lertøjet chic ! Det er bare must have. Vi har også et udvalg af fransk keramik, skåle, fade, krukker, vaser og kander til vand, saft og vin. Det er den skøn souvenir man kan nye hver dag, eller til fest.
    Smukt lys i haven, jeg er sådan lidt med efterår, melankolsk, og tendens til nedstemthed..vinteren og mig, vi passer bare ikke sammen.
    Venligst
    Henrik

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Henrik.Jeg tænkte faktisk på dig da jeg lavede indlægget.
      Det var jo lige noget med de franske.
      Har også en del kander,som kan bruges til meget forskelligt........flot med blomster i.
      Der er vist mange der pubber sig om vinteren.Men lidt ud hver dag hjælper.
      God aften Jette

      Slet
  18. Hej Jette. Det ser supergodt ud. Hvor har du mange solhatte. Jeg håber, du ser dem igen til næste år - det tror jeg, du gør:).
    Dine køkkenbilleder med det franske lertøj ser interessant ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Birgitte.Jeg er gået lidt amok med både solhatte og alunrod.
      Og håber da også at mine solhatte klarer vinteren.
      Nogle af mine alunrod skal i krukker.
      Er glad for mit franske lertøj.......synes det er tidsløst.
      Godaften Knus Jette

      Slet
  19. Kære Jette, dejligt at se din have begynde at smyge sig i efterårsdragten med mange gyldne farver. Snart går tiden og tankerne til næste års blomstershow og mon ikke der sniger sig et eller andet ind, det tror jeg, både i din, min og mange andres haver. Så er der kun at planlægge og vente på endnu et nyt og frydefuldt år........nååå...men inden drømmende tager overhånd, skal der vist ryddes op, rives, graves, lægges løg, klippes ned, omlægges osv 😉. Forsat god efterår, kh Margit

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Margit.Ja !!! efterårets smukke farver pynter nu min have.
      Men lidt vemodigt at sige farvel til sommeren.
      Vilbruge vinteren til at planlægge nye tiltag i haven..........det er bare så hyggeligt at fordybe sig i havebøger og blade og få ny inspiration.
      Her mangler jeg at lægge løg og tage mine dahlia op.En del stauder skal også deles.
      Også et dejligt efterår til dig Knus Jette

      Slet
  20. Currently they offer plans centered exclusively ExoSlim men, senior residents, vegans, vegetarians, and those with type II Diabetes.The food plan is primarily based on the glycemic index. The glycemic index is quite a number that correlates with the impact meals have on blood sugar. for example, ingredients with a high glycemic index motive the frame to secrete extra insulin. For more ==== >>>>>> http://boostupmuscles.com/exoslim/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Leema.Tak for din hilsen.
      Venlig hilsen Jette Nielsen

      Slet
  21. Activities are those in which several different T Volve muscle organizations are required to work collectively in order to overcome resistance. great Compound building Muscle exercises.all and sundry builder has their favourite compound workout they swear by using, but all together, it'll usually come right down to four specific compound constructing muscle physical activities.For more ==== >>>>>> http://guidemesupplements.com/t-volve/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Aina.Tak for din hilsen Men venlig hilsen Jette Nielsen

      Slet
  22. Will gain your fitness dreams within the fastest time Xtreme Fit 360 feasible.With summer time fast drawing near, mind of disclosing greater of the pores and skin and days at seashores are without a doubt on your plans. Given this nation, those following five muscle constructing recommendations will honestly help you closer to reaching the excellent shape of your lifestyles and.For more ==== >>>>>> http://www.strongtesterone.com/xtreme-fit-360/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej All mighty Tak for din hilsen Men venlig hilsen Jette Nielsen.

      Slet
  23. Bodily upkeep required consistent difficult Ultimate Testo Explosion paintings and statement.keep away from errors.Many human beings comply with some thing they see others doing. it's miles a massive blunder. Following others' plans and strategies may be a easy waste of time because it is not critical that what suits them need to also suit you. Take assist from an expert first of all.For more ==== >>>>>> http://www.strongtesterone.com/ultimate-testo-explosion/

    SvarSlet
  24. As you can see, there are many things you can Erase Repair Skin do to take care of your skin. Take the steps mentioned in this article to keep your skin looking and feeling healthy. By following these tips, you will be able to put your best face (arms and legs) forward, for years to come.



    http://www.realperfecthealth.com/erase-repair-skin/

    SvarSlet
  25. So, do things like take in around 15 grams 30
    Andronite Enhanced

    minutes before you train, then take in another 15 when you're done. This is equivalent to about one or two glasses of milk.

    http://www.supplements4news.com/andronite-enhanced/

    SvarSlet
  26. Remember to do your stretches before you begin
    Andronite Enhanced
    exercising. Stretching exercises warm up your muscles which aids in preventing injuries; stretching after a workout aids your muscles in relaxing during the recovery phase. Muscle massage is also useful in encouraging relaxation and recovery which is essential to muscle building.
    http://www.supplements4news.com/andronite-enhanced/

    SvarSlet
  27. To combat dry skin on the legs, you ought to
    Lumivolsteer clear of germicidal cleansers, hard scrubs and very hot water. Natural oils are removed when using germicidal soaps. Continuous scrubbing and hot water can be damaging to the outer layer of skin. Warm water should be used with a mild beauty soap on dry legs. Be sure to rub gently to minimize any aggravation.

    Lumivol

    SvarSlet
  28. Exfoliating is something that you must incorporate
    Avalure Cream
    into your routine for healthy skin. Using granulated sugar, an exfoliating glove or an apricot scrub with your mild face cleaner can remove dead skin layers. It's important to this one to two times weekly at most so as to prevent damaging or irritating the skin.

    Avalure Cream

    SvarSlet
  29. Avoid razor burn by using this alternative to
    Novellus Skin
    shaving cream. If you do not have shaving cream, use some conditioner or olive oil instead. You can moisturize your legs and have a smooth shave all at the same time.

    Novellus Skin

    SvarSlet
  30. Look closely at your body so you can realistically
    Ultimate Testo Explosion estimate what you will be able to do. This will give you a good starting point and help to establish the goals that you should have during your regimen. Two of the key factors to look at when making this sort of evaluation are composition and body weight.


    http://www.tophealthresource.com/ultimate-testo-explosion/

    SvarSlet
  31. Do squats intelligently. Move the bar to the area Clemix Male Enhancement on your back closest to the trap's center. This makes your glutes, hips and hamstrings work hard, allowing you to squat more weight than you would have been able to.

    SvarSlet
  32. Before working out, consume a sufficient amount Ultimate Alpha Extreme
    of protein. Take in 20 grams of whey protein before you work out. This can jump start the recovery of muscles so that it can decrease how much your muscles are used to fuel your workout.
    http://www.healthbuzzer.com/ultimate-alpha-extreme/

    SvarSlet
  33. For men who are concerned with their looks,
    Femora Cream
    hair is where the focus should be. Conditioner is not an optional product. It should be used.
    http://www.wecareskincare.com/femora-cream/

    SvarSlet
  34. Pay close attention to your hands and feet. Most Femora Cream people neglect their hands and feet, as they are focusing on their legs, arms, and face. A treatment of heavy moisturizer on the feet and covered with cotton socks before sleeping can reduce dry skin issues. To hydrate your hands, slather on moisturizer and cover your hands with cotton gloves or clean cotton socks for a couple of hours. One treatment is all it takes to see a difference.

    http://www.wecareskincare.com/femora-cream/

    SvarSlet
  35. While you may be tempted to rush Alpha Prime Elite
    through your routine and complete repetitions quickly, you ought to fight the urge. Doing these movements slowly in every exercise can help achieve better your results, even if you decide to switch to lighter weights. Each repetition should be done for at least 20 seconds in order to fully use each set of muscles.

    http://www.healthbuzzer.com/alpha-prime-elite/

    SvarSlet
  36. Only exercise three or four times Testshred
    each week. This will help to give your body the time it needs to repair itself. If you work out too often, you can cause injury to your body and defeat your purpose of staying healthy
    http://www.supplements4news.com/test-shred/

    SvarSlet
  37. Wash your face with water before Creme Anti Aging Moisturizer
    you engage in a shave. You may put a damp, warm towel on your face to soften the beard up. You can save time by simply shaving after your bath or shower. If your hair is soft and easily cut, you will be less likely to scrape or cut your skin!

    <a href="http://www.wecareskincare.com/creme-anti-aging-moisturizer/>http://www.wecareskincare.com/creme-anti-aging-moisturizer/</a>

    SvarSlet
  38. Hair grows at a rate of about an Vitanoria inch per month. Trimming it does not actually encourage growth, but it does make hair look healthier. This is due to the fact that frizz, split ends, and similar problems take away from your hair's overall look. A good trim every few weeks can be very beneficial!
    http://www.supplementscommunity.com/vitanoria/

    SvarSlet
  39. Cleansing your hands can make them DermaGlo
    dry. Keep your hands moisturized at all times by applying hand cream every time your hand touches water. This will help your hands remain smooth and soft. You can even do this when you're away from home by carrying a travel-size bottle of hand lotion with you wherever you go, in the event that you need to use a public restroom.


    http://www.wecareskincare.com/dermaglo/

    SvarSlet
  40. Packing your diet with as much XCell 180 fresh, natural food as possible is important when you are trying to build muscle mass. Prepackaged foods are normally full of preservatives and chemicals which harm your immunity. Your muscle workouts will be more effective when your immune system is strengthened by healthy nutritious food.



    http://www.supplementscommunity.com/xcell-180/

    SvarSlet
  41. Exercise every day if you want to get fit.Patriot Power Greens

    This will keep your muscles from atrophying and calories from adding up. You also form good habits by doing this. Fitness exercises should be done daily; however, your body does need rest. On your resting days, try doing light exercises such as swimming or walking.
    http://www.tophealthresource.com/patriot-power-greens/

    SvarSlet
  42. If you use a loofah on a regular basis, it Vlamorous will remove all of the dead skin and help rehydrate your skin. Removing this dead skin lightens up blemishes and other spots and gives your skin and complexion a healthy glow. You can look more aged if dead skin layers remain. You can revitalize your face by removing dead cells.



    http://www.supplementscommunity.com/vlamorous/

    SvarSlet
  43. Box squats are a great exercise for building Max Grow Xtreme
    your quadriceps. If you want explosive power for doing squats, try box squats. They are excellent! Setting a box of the appropriate height behind you is the only preparation you need. Do the squat just like you ordinarily would, but stop for a moment when your body is sitting on the box.
    Max Grow Xtreme

    SvarSlet
  44. Don't use skin care products that contain fragrances. This can bring about allergic reactions, causing harm to your Parisian Secret skin and senses. While these products can be all natural, typically, they are created in a lab. The scents may begin as pleasant ones, but they eventually start to stink after a while.




    http://www.wecareskincare.com/parisian-secret/

    SvarSlet
  45. Mix up the grip that you use. When doing Parisian Secret deadlifts or rack pulls, use mixed or staged grips, if you want to attain more strength. This sort of grip assists you in twisting the bar in one direction, so your underhand grip starts twisting the bar in the opposite direction. That way, the bar won't roll around in your hands.




    http://www.healthbuzzer.com/steelcut-testosterone/

    SvarSlet
  46. When you have food cravings, suck an Parisian Secret
    ice cube - this is an excellent way to prevent you from piling on the pounds. Sucking on an ice cube can help satisfy a desire to eat.
    Parisian Secret

    SvarSlet
  47. Complete Metabolism


    When you are attempting to lose some extra weight you cannot eat high calorie foods in the same amounts as you would other foods. If you decide to indulge in a small piece of chocolate, place it in a bowl with fruit and nuts. If you add fruit or other healthy items to dress up the cake, it'll be a more fulfilling dessert to eat.

    http://www.perfecthealthcentre.com/complete-metabolism/

    SvarSlet
  48. One problem that can plague a person Alpha Plus Test Booster trying to maximize their muscle-building results is individual muscle groups that grow more slowly than others. You can fix this problem with a fill set. A fill set is a short set of 25 to 30 reps of moves that specifically targets a problem area. Incorporate fill sets two to three days after a workout that focused on the muscle group.

    http://www.tophealthbuy.com/alpha-plus-test-booster/

    SvarSlet
  49. Make short-term goals that are realistic. Although you would like to squat several hundred pounds in only a month,XL Test Plus
    this is just not possible, and you are likely to injure yourself. After you determine your baseline strength, attempt to improve each time you perform your workout routine. Sometimes you might even surprise yourself and reach your short-term goals faster than you thought possible. This will keep you motivated to continue improving.



    http://www.supplements4news.com/xl-test-plus/

    SvarSlet
  50. Bio Rocket Blast


    Getting rid of some weight is not very hard. Stop eating certain types of foods that are bad for you. Always start by substituting sugary drinks with water. An occasional serving of low-sugar juice is fine, but stay away from sodas and soft drinks.

    http://www.supplements4news.com/bio-rocket-blast/

    SvarSlet
  51. Meal planning can make the nutritional Marvels of Nature Garcinia

    component of losing weight much less stressful. Try mapping out your day, factoring in your five or six meals and then packing them inside a cooler so that you can prepare them anytime.



    http://www.healthbuzzer.com/marvels-of-nature-garcinia/

    SvarSlet
  52. Avoid using soap if you have dry skin. Because many soaps dry skin out, it is better to wash yourself with a moisturizing Avalure Cream
    body wash. Bubble baths are actually very damaging for dry skin, so it's best to avoid them. Alternatively, consider using bath oils or a body wash containing oatmeal, which can help ease dry and scaly skin. Once you have toweled off, apply a rich moisturizer to your entire body.


    http://www.wecareskincare.com/avalure-cream/

    SvarSlet
  53. Have you ever heard that you can jog and Testo Max HD that's all you need to build up your stamina when you exercise? The key is that you should increase how long you jog every seven days or so. Do your best to maintain a heart rate of about 75% of your maximum; depending on how old you are, this is generally 120-150 bpm.

    http://www.supplementscommunity.com/testo-max-hd/

    SvarSlet
  54. Always add new exercises to your routine. There are many reasons that this is a good idea. The most obvious reason forTesto Max HD

    mixing up your workout is that performing the same exercise in each workout session can become boring. To be able to reach your weight loss goal, you must continue to increase your exercise intensity as you progress. Regularly add new exercises and this will help keep things new and fresh.
    http://www.supplementscommunity.com/testo-max-hd/

    SvarSlet
  55. Rosacea affects 14 million people around Renewiderm the U.S. today. Sonic skin care brushes can be helpful to get rid of some of the redness. This can be beneficial for anyone who is dealing with this disease.
    http://www.wecareskincare.com/renewiderm/

    SvarSlet
  56. Given article is very helpful and very useful for my admin, and pardon me permission to share articles here hopefully helped :

    Cara Mengobati Sirosis Hati Secara Alami
    Obat tumor rahang tanpa operasi
    Cara Menyembuhkan Mastitis Pada Ibu Menyusui
    Cara Mengobati Karsinoma Papiler

    SvarSlet