søndag den 12. januar 2014

Hampton Court Flower Show!

Har lige været ude og dække de mest følsomme planter til med vores gamle juletræ.
Håber ikke at den frost og sne de har lovet bliver langvarigt.

Har i dag valgt at vise en række billeder fra min skønne tur sidste sommer .
til London og Hampton.Det var rigtig svært at begrænse sig..............
har over 300 billeder
de er vist i tilfældig rækkefølge


Håber i vil nyde dem på denne søndag inden frosten  for alvor sætter ind.

.





Håber i fulgte med hele vejen.
Og rigtig god søndag aften!

44 kommentarer:

  1. Ja Jette det var flotte billeder, det må være en oplevelse at se alle de fine blomster.
    Der er stille på bloggene i dag, måske vågner de op senere. I øvrigt er frosten næsten aflyst, så du behøver ikke at bekymre dig.
    Knus Lisbeth

    SvarSlet
  2. Hej Lisbeth.Ja! der er jo nogle dage hvor der er meget stille på bloggen.Har selv været ude i går og i dag.men fik lige tid til et indlæg.Dejligt at du nød alle mine billeder fra Hampton.
    Dejligt hvi det ikke bliver så meget frost i næste uge.
    Godaften knus Jette

    SvarSlet
  3. Det er et sand farveorgie, du præsenterer for os i dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marie.Der var bestemt knald på farverne i London...........men pgså mange rigtig smukke bede
      Håber da du nød dem Godaften Jette

      Slet
  4. Hej Jette, det er nogle forrygende smukke billeder!
    Jeg har også brugt grenene fra vore juletræ til at dække de mest følsomme planter i haven. Rigtig god søndag aften! Klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Madame.Tak skal du ha.Ja! nu må vi se om det var nødvendigt at dække vores planter til.
      Også en rigtig god aften til dig.knus Jette

      Slet
  5. Dejligt gensyn med Hampton Court, fra dengang da vejret var lidt lunere end nu

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sussi.Ja! det kan ikke gå for hurtigt med det forår...............og lidt varmere vejr.
      Glad for at du synes om billederne.Knus Jette

      Slet
  6. Hej Jette
    Ja du kan tro jeg fulgte med hele vejen, hvor var det en dejlig tur - hold da op hvor må I have set og oplevet meget, det må havde været en fantastisk tur.
    God aften.
    Mange hilsner
    Anita

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anita.Dejligt at du nød alle billederne.Det var min drømmetur.............vejret var med os.Og der var bare så meget at se på,så man kunne godt have brugt flere dage derude.
      Også en god aften til dig knus Jette

      Slet
  7. Ja, det er da lige hvad vi trænger til her i januar! Dejlige billeder!!

    SvarSlet
    Svar
    1. H3j Nana.Ja! var det ikke også det der sætter humøret lidt i vejret
      Skønt at du nød mine billeder.Godaften knus Jette

      Slet
  8. Meget smukke og inspirerende billeder! Jeg faldt specielt for nr. 1, 11, 12 og 25!

    SvarSlet
  9. Hej Susanne.Dejligt at du kan li mine billeder............det var rigtig svært at vælge blandt alle mine 300 billeder.
    Hvis du er interesseret kan du se mine to indlæg fra Hampton i juli måned sidste år.
    Der var bare så mange smukke bede.Godaften knus Jette

    SvarSlet
  10. Skønne billeder, der har været nok at se på. Det må ha' været en dejlig oplevelse, og "lidt" misundelig er jeg da... ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Fru Friis.Det er bestemt en havemesse som jeg kan anbefale.
      Og det var en stor oplevelse...............kunne godt have brugt en dag mere derude.
      Godaften knus Jette

      Slet
  11. Tak for kigget, det må være spændende at opleve sådan en udstilling i virkeligheden :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Vivi.Dit svar er længere nede.Jette

      Slet
  12. Skønne billeder, måske skal jeg afsted i år. Boede I i nærheden?

    Hilsen Hanne, Tilst

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Hanne.Jeg kan helt bestemt anbefale en tur derover.Vi bor altid i i det centrale London...........men der er gode togforbindelser derud.God dag Jette

      Slet
  13. Hej Vivi.Selv tak.Det er helt siikkert værd at besøge Hampton Court.Det var en stor oplevelse.
    Godaften Jette

    SvarSlet
  14. flotte billeder
    vi var der osse sidste år og har valgt at tage derovre igen iår , men vil bruge hele to dage der...............
    samt bo lige i nærheden
    så man rigtig kan gå i dybde med alle standene
    sidste år sluttede vi med at sejle tilbage til London m alle vores indkøbsposer , hvilket var en superflot tur

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ege.Jeg kan godt forstå at i har valgt 2 dage dennegang...........for der er utroligt meget at se.
      Vi havde også snakket om at sejle tilbage.
      Glæder mig til at se nogle gode billeder fra Hampton.
      God dag Jette

      Slet
  15. Waw det ser ud som en god tur, med megen inspiration! Flot - tak for kikket

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Maria.Dejligt at høre fra dig.Og dejligt at du får lidt ny inspiration fra mine billeder.
      Og turen var bare super.God dag Jette

      Slet
  16. Hej Jette
    Så skønt at få endnu en tur til Hampton og du må da meget gerne vise flere af dine mange billeder derfra ;) Sikken atmosfæren emmer af sol og høje temperaturer, og flere af bedene er næsten som at se champagne bobler i overført betydning, meget flotte! Knus Rose

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Rose.Skønt at du nyder alle mine billeder fra Hampton.Det var bare sådan en dejlig tur.........ville gerne derover igen.Men det er jo også en dyr tur.
      Vi kunne godt have brugt en dag mere..........for det er stort og der var så meget at se på.
      God dag knus Jette

      Slet
  17. Tak for kigget i de skønne billeder!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Frede.Og velkommen på min blog.Dejligt at du synes om alle mine billeder.
      God aften Jette

      Slet
  18. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  19. Det var en skøn tur til Hampton Flower Show, dejlige billeder.

    Der må simpelthen have været en berusende duft henne ved alle de liljer :)

    Knus Ulla

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ulla.Ja! det er jo svært at vælge ud blandt så mange billeder..............men det kender du nok efter din rejse til Australien.
      I mange af teltene duftede der helt eventyrligt.
      Godaften knus Jette

      Slet
  20. Dejlige ferieminder og sikke nogle blomsterflor på nogle af billederne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anette.Ja! det er skønt at genkalde sig alle minderne fra er superdejlig tur tul Hampton.
      Og blomsterne var der alle vegne................men dem kan man jo ikke få for mange af.
      God dag knus Jette

      Slet
  21. Smukke billeder. Jeg fulgte med hele vejen og har nydt hvert enkelt billede.
    Tak for kigget.

    SvarSlet
  22. Hej Åse.Dejligt at du var med hele vejen og nød alle mine billeder.
    God dag Jette

    SvarSlet
  23. Hej Jette
    Tak for den smukke tur til Hampton, og der var ikke et billede for meget ;).
    Skønne plante og farve kombinationer de viser i bedene, der er masser af inspiration ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Godaften Heidi.Dejligt at du er på banen igen.Og skønt at du har nydt mine billeder..
      Der var bare så mange smukke ting at se på den udstilling at man kunne gå der i flere dage.Men dejligt at blive inspireret .Godnat herfra knus Jette

      Slet
  24. Det er nogle dejlige sommerminder fra din tur, jeg kunne godt tænke mig at opleve et engelsk flowershow.

    SvarSlet
  25. Hej Lisbeth.Ja! jeg må jo vise billeder fra året der er gået.............indtil jeg får købt et nyt kamera.
    Det er bestemt en rigtig god oplevelse med at besøge et engelsk flowershow..
    Og så kan man jo kombinere det med nogle dage i London.
    God dag Jette

    SvarSlet
  26. ØJ hvor fint.... det må virkelig ha været en stor oplevelse. Jeg ville elske at gå rundt der... sikke en masse inspiration der er at hente.
    Tak for kigget.
    Mange hilsner og rigtig god weekend
    Susan

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Susan.Jeg er sikker på at det lige ville være noget for dig...........der er masser af inspiration at hente
      .i London og Hampton.
      Også er rigtig god weekend til dig knus Jette

      Slet
  27. Ej hvor flotte billeder, virkelig guf for øjet!

    SvarSlet
    Svar
    1. Godaften Tina.Ja! der var rigtig meget guf for øjet derover.Kunne gå der i dagevis,for der var bare så meget smukt at se på.God weekend Jette

      Slet