tirsdag den 31. december 2013

Første del af min årskavalkade 2013!



Her på den sidste dag i 2013 vil jeg da også vise lidt af hvad der er sket i min have.

Det har bare været et fantastisk have år for mig.Har mødt en masse dejlige bloggere
rundt omkring i landet........skønt at udveksle planter og ideer.
Og ser frem til et endnu mere forrygende have år.

Har fået lavet rigtig meget nyt her på matriklen.Bla. en ny pergola og en del nye bede.
Men planer for det nye år er der masser af.........og glæder mig også til at vi mødes igen
i Kolding og på Samsø og div.plantemarkeder.

Viser collager for de første fire måneder......Det har været virkeligt svært at vælge hvad jeg ville vise.
Resten af året følger efter nytår.


Vi startede med en rigtig kold og lang vinter.


I februar var der ikke meget gang i haven..........men så hyggede vi os inden døre,
og købte mange nye forårsplanter.


Vinteren bare fortsatte ..............men lidt var der gang i derude.



Men i april begyndte det hele at pible op af jorden igen...........skønt!

Det var  lidt fra de første fire måneder i min have.
Vil ønske jer alle et rigtig  godt nytår.


36 kommentarer:

  1. Kære Jette
    Hvor er dine haveminder bare flotte!
    Tak og rigtig godt nyt- og haveår til dig :)
    Tror bestemt vi mødes igen i 2014 og det vil være så hyggeligt!
    Knus Rose

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Rose.Tak for dine søde ord.Og glæder mig til vi forhåbentlig ses i det nye år.
      Også et rigtig godt nytår til dig og dine knus Jette

      Slet
  2. Hej Jette, rigtig godt nytår og tak for mange skønne blogindlæg gennem året. Du inspirerer til at gøre mere ud af min forsømte have. Klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Madame.Også et rigtig godt nytår til dig og dine..........håber i får en rigtig dejlig aften.
      Og dejligt at jeg kan inspirere dig ........det er jeg da glad for knus Jette

      Slet
  3. Dejligt haveår at se tilbage på Jette.
    Tak for nogle dejlige ture i året som er gået. Jeg ser frem til, at vi får taget en masse nye haveture i den nye år!
    Et rigtigt glædeligt nytår til dig og gemalen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Bente.Ja! det har helt bestemt været et rigtig dejligt haveår.Har savnet dig?
      Men ser også frem til at vi mødes i det nye år.Og vi skal da helt sikker på div. plantemarkeder.
      Også et rigtig godt nytår til dig og John og jeres familier.Knus Jette

      Slet
  4. Hej Jette

    Du har nået rigtigt meget i jeres have i år og det bliver spændende at se hvad I finder på i 2014. Vi ses helt sikkert - måske indtil flere gange...? Det glæder jeg mig til og ønsker dig en skøn nytårsaften og et lykkeligt nytår.
    Tak for dine altid søde og hyppige kommentarer hos mig.

    Knus Ulla

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ulla.Ja! jeg synes også at jeg har været flittig i år..........og er blevet inspireret af alle jer skønne bloggere.Glæder mig meget til vi ses igen i det nye år.Og ønsker dig og din familie et rigtig godt nytår.
      Og selv tak...........nyder altid dine smukke billeder.Knus Jette

      Slet
  5. Spændende hvad 2014 bringer - du ønskes et rigtigt godt nytår

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sussi.Er sikker på at 2014 bliver et forrygende haveår.Også et rigtig godt nytår til dig knus Jette

      Slet
  6. Hej Jette,
    Der skete rigtigt meget i din have i 2013, og jeg glæder mig til at kommer næste år og se den blomstre.
    Godt nytår til dig og Bobo.
    Knus Gitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Gitte.Jeg er også rigtiglad for alt der jeg har fået lavet i år og ser frem til at nyde det hele til sommer.
      Glæder mig også til at vise alt det nye frem til dig.
      også et rigtig godt nytår til jer alle.........og hils hele familien knus Jette

      Slet
  7. ★⋰⋱★⋰⋱★⋰⋱★⋰⋱★
    ★ Godt Nytår-......... ★
    ★⋱⋰★⋱⋰★⋱⋰★⋱⋰★
    Kram
    Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Birgitte.Også et rigtig godt nytår til dig knus Jette

      Slet
  8. Jeg nyder de fine årskavalkaden rundt omkring på blokkene .
    Du ønskes også et rigtig godt nytår.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ulla.Ja! det gør jeg også...........der er så mange flotte kavalkader derude.
      Også et godt nytår til dig knus Jette

      Slet
  9. Hej. Hvor ser det bare pragtfuldt ud. Jeg havde helt glemt sneen i januar, nu er det spændende om den kommer igen! Rigtig godt NYTÅR og tak for året, der er gået, jeg synes også, det har været et fantastisk år.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Birgitte.Ja! man glemmer helt hvad der er sket for et år siden.Håber da også på en rigtig mild vinter.......det hele er godt på vej ude i haven.
      Også et rigtig godt nytår til dig og manden.Og også en tak til dig for mange gode indlæg.Knus Jette

      Slet
  10. Tak for kigget på første del af året.

    Jeg håber, at vi kommer til at ses til mange havearrangementer i det nye år :)

    Ha' et rigtig godt Nyt År
    Ina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ina.Selv tak.Og jeg håber da også at vi ses i det nye år..........for det er længe siden sidst.
      Og et rigtig godt nytår til dig og din familie.Knus Jette

      Slet
  11. Hej Jette
    Ja det er svært at vælge, når man har så mange skønne billeder at vælge i mellem, men de første 4 måneder var et fint valg. Kom godt ind i det nye år, hvor vi selvfølgelig ses igen.
    Knus Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lisbeth.Det tager rigtig lang tid at vælge billeder ud.........så der var ikke mere tid end til de første fire måneder.Er helt sikker på at vi ses i det nye år.Også en god aften til dig og Bent
      Og rigtig godt nytår knus Jette

      Slet
  12. Hej Jette
    Flot billedkavalkade.
    Godt Nytår til dig og dine!
    Tak for kommentarerne på min side.
    Knus
    JetteMajken

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jette.Tak skal du ha.Også et godt nytår til dig og din familie..
      Jeg siger også tak for alle dine søde kommentarer hos mig...........dem er jeg rigtig glad for.
      Knus Jette

      Slet
  13. Flotte billeder! Rigtig godt nytår. Glæder mig til at følge din blog i 2014. Kh Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Tina.Også et rigtig godt nytår til dig........og vil også glæde mig til at følge dig i 2014.
      Knus Jette

      Slet
  14. Flot årskavalkade med smukke billeder..:-)
    Rigtig godt nyt år..:-)

    Knus fra Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lisbeth.Tak for dine søde ord........dem er jer rigtig glad for.
      Også en rigtig god nytårsaften til dig .Knus Jette

      Slet
  15. Godt nytår og tak for de fine collager. Også tak fordi du har tid og energi til både din egen blog og kommentarer på os andres.

    SvarSlet
  16. Hej Marie.Også et rigtig godt nytår til dig.Synes det er sjovt at se hvad alle jer dejlige bloggere
    har af nyt hele tiden...........og man bliver jo også lidt klogere hele tiden.
    God første dag i det nye år Jette

    SvarSlet
  17. Kære Jette
    Rigtig godt nytår til dig, og tak for hyggelige besøg på bloggen i 2013 - vi ses i det nye år:)
    Det er hyggeligt med et tilbageblik på året der gik.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lisbeth.Også et godt nytår til dig.Ja! i lige måde.Og vi ses helt sikkert på bloggen og IRL
      Der er så meget der sket i 2013 så det er jo kun et lille udplug.
      God dag knus Jette

      Slet
  18. Kære Jette, Godt Nytår !!! :-)
    Tænk engang at der lå så meget sne, det havde jeg helt glemt - godt det ikke er sådan i år!
    Jeg kan se at I forstod at hygge jeg med de skønne løgvækster. Det er en luksus som jeg nødig ville undvære om vinteren.
    Mange knus Gro, vi ses i det nye år :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Gro.Også et rigtig godt nytår til dig.Ja! vi glemmer hurtigt..........men så er det jo godt at vi har alle vores billeder.Havde også helt glemt hvor mange små lægvækster jeg købte sidste år............har lige købt nogle primula til at lyse lidt op i stuen.
      Knus Jette...........og ser frem til vi ses .

      Slet
  19. Også rigtig godt nytår til dig. - Jeg glæder mig til at følge din blog i 2014 :-)

    SvarSlet
  20. Hej Bente.Ja! nu har vi taget hold på et helt nyt år.............og glæder mig også til at følge dig i 2014.
    God søndag Jette

    SvarSlet