lørdag den 21. april 2012

Det pipler op i haven

lørdag d.21/4
                      Har lige gået en runde i haven,da solen brød frem,
                      og taget lidt billeder af alt det der sker nu.
                      Det går så stærkt at det er dejligt at have nogle
                      billeder at huske tilbage på

min susan springer snart ud

                                 her ved vores hoveddør er jeg ved at
                                 anlægge et nyt bed.skal nok vise hvad der
                                 der bliver plantet.


                                 kan i have en rigtig god weekend derude

12 kommentarer:

  1. Ih din magnolie står på spring. Dejlig når alt blomster her i foråret. Der sker virkleigt noget hver dag. Glæder mig til at følge din blog og se dine bede blive anlagt. God lørdag til dig.

    SvarSlet
  2. Altid spændende med klargjort jord, spændende hvad du har fundet på.

    SvarSlet
  3. Hej Jette, Ja, nu går det stærkt, der er noget nyt at se hver dag. Jeg er nu lidt misundelig på din magnolia, og alle de andre jeg ser i haverne rundt omkring. Her har det været dejligt vejr, men det sluttede med regn og torden. Skal i haven i morgen og grave det sidste så jeg kan plante noget.
    Knus Gitte

    Det er dejligt med alle de faste læsere du har fået :-)

    SvarSlet
  4. Dejlige Susan hende må vi se mere til....
    Og nye tomme bede, det kribler i fingrene. Skønne billeder.

    SvarSlet
  5. Sikke en lækker farve tulipaner :-) Og Susan, hende har jeg også. Men mine knopper er bittesmå endnu. Jeg stod faktisk og talte med min mand igår, om hun overhovedet kommer til at blomstre i år. Det håber jeg, Men nu kigger jeg på din så længe :-)

    SvarSlet
  6. Sikke dog et dejligt jomfrueligt bed du har - det bliver spændende at se, hvad du finder på at putte i bedet :-) Så jeg melder mig også som fast læser hos dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. hej Susanne.dejligt at få nogle nye læsere,når man er ny.har lige malet hegnet,så det er pænt inden jeg planter
      bedet til.Jeg har 2 roser-en klematis-2buskbonkugler-storkenæb-og div.småplanter.så nu må vi se hvordan det bliver.skal nok tage billeder.Jette

      Slet
  7. Hej Jette
    så lykkedes det, men jeg måtte google mig derind for at blive fast læser, det plejer jeg ikke. Men pyt nu fandt jeg dig.
    Hilsen
    Lisbeth

    SvarSlet
  8. hej igen .dejligt at det lykkes denne gang
    glad for at du nu er fast læser.
    Jette

    SvarSlet
  9. Hvor er det sødt af dig at tilbyde mig hostaerne, og jeg ville blive helt vildt glad for dem. Jeg har forsøgt at finde frem til din mail, men kan ikke se, den står nogen steder, så kan du ikke sende mig en mail på signesvals(snabel-a)gmail.com, så vi kan finde ud af noget? :-)
    Knus Signe

    SvarSlet
  10. Hej Jette.
    Din blog er helt ny for mig, jeg glæder mig til at læse med.
    Kh Lone - din nye følger

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lone.dejligt med en ny læser.Hvad hedder din blog?
      kh jette

      Slet